کد خبر : 208703
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 2:47

اجرایی شدن ۳۷۲ مصوبه کارگروه تسهیل گلستان در سال ۱۴۰۱

اجرایی شدن ۳۷۲ مصوبه کارگروه تسهیل گلستان در سال ۱۴۰۱

به گزارش ایلنای گلستان،درویش علی حسن زاده گفت : این کارگروه طی سال گذشته مشکلات ۳۵۵ واحد صنعتی ، کشاورزی ، گردشگری و خدماتی استان را بررسی نموده که در نتیجه آن ۵۰۰ مصوبه رفع موانع در حمایت از تولید استان داشته است. وی افزود: از مجموع ۵۰۰ مصوبه کارگروه در سال قبل ۳۷۲ مصوبه

اجرایی شدن ۳۷۲ مصوبه کارگروه تسهیل گلستان در سال 1401

به گزارش ایلنای گلستان،درویش علی حسن زاده گفت : این کارگروه طی سال گذشته مشکلات ۳۵۵ واحد صنعتی ، کشاورزی ، گردشگری و خدماتی استان را بررسی نموده که در نتیجه آن ۵۰۰ مصوبه رفع موانع در حمایت از تولید استان داشته است.

وی افزود: از مجموع ۵۰۰ مصوبه کارگروه در سال قبل ۳۷۲ مصوبه آن با تلاش مسوولان و کارشناسان دستگاه‌ها و بانک‌های عامل به اجرا در آمده است.

حسن زاده گفت : ۸۱ مصوبه دیگر را متقاضیان پیگیری نکرده اند و مابقی مصوبات نیز توسط دستگاه های اجرایی در دست رسیدگی می باشد.

به گفته وی بیشترین دستگاه‌های فعال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، بانک‌ها، ادارات امور مالیاتی و تامین اجتماعی بوده اند.

 

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح