کد خبر : 208847
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 16:45

پنج نکته که باید در مورد آزمایش ضدانحصار گوگل بدانید که در نیمه راه است

پنج نکته که باید در مورد آزمایش ضدانحصار گوگل بدانید که در نیمه راه است

به گزارش خواندن نیوز و به نقل از رویترز واشنگتن، ۱۲ اکتبر (رویترز) – دولت ایالات متحده در نبرد دادگاه خود با گوگل (GOOGL.O) آلفابت، که با تاکتیک هایی که برای تسلط بر جستجوی آنلاین و برخی از جنبه های آن به کار می برد، قانون ضد انحصار را زیر پا گذاشته است، نزدیک به

File photo of a woman holding her smart phone which displays the Google home page, in this picture illustration

به گزارش خواندن نیوز و به نقل از رویترز واشنگتن، ۱۲ اکتبر (رویترز) – دولت ایالات متحده در نبرد دادگاه خود با گوگل (GOOGL.O) آلفابت، که با تاکتیک هایی که برای تسلط بر جستجوی آنلاین و برخی از جنبه های آن به کار می برد، قانون ضد انحصار را زیر پا گذاشته است، نزدیک به نیمه راه است. تبلیغات.

در دادگاهی که در ۱۲ سپتامبر آغاز شد و قرار است تا اواسط نوامبر برگزار شود، وزارت دادگستری گوگل را به دستکاری در حراج های آنلاین – یک صنعت چند میلیارد دلاری تحت سلطه گوگل – با این فرمول ها متهم کرد تا به نفع خودش باشد.

GOOGLE میلیاردها دلار برای محافظت از انحصار جستجوی خود می پردازد
شاهدان از Verizon (VZ.N)، سازنده اندروید سامسونگ (۰۰۵۹۳۰.KS) و خود گوگل در مورد پرداخت های سالانه ۱۰ میلیارد دلاری شرکت برای اطمینان از اینکه جستجوی آن به طور پیش فرض در تلفن های هوشمند و مرورگرها است شهادت دادند. مدیران اجرایی دو موتور جستجوی حریم خصوصی DuckDuckGo و Neeva استدلال کردند که این پیش‌فرض‌ها به کسب‌وکارشان آسیب می‌زند. Neeva امسال تعطیل شد.

جیمز کولوتوروس از گوگل، که با سازندگان و اپراتورهای دستگاه‌های اندرویدی بر سر توافق‌نامه‌های توزیع جستجو مذاکره می‌کرد، شهادت داد که این توافق‌ها به جستجوی Google انحصاری می‌دادند و گوگل بر رعایت آنها نظارت می‌کرد.

تسلط جستجوی GOOGLE منجر به نفوذ تبلیغات و قیمت‌های بالاتر شد
مدیر اجرایی گوگل، آدام جودا، گفت که از فرمولی برای تعیین ارزش بلندمدت – از جمله کیفیت تبلیغات – استفاده کرده است تا مشخص کند کدام تبلیغ کننده در حراج ربع ثانیه ای برای قرار دادن یک تبلیغ در مقابل کاربر برنده خواهد شد. او گفت که به تبلیغ کنندگان LTV آنها گفته نمی شود و گوگل از “تیونینگ” برای تنظیم قیمت تبلیغات استفاده می کند.

جاشوا لوکاک، مدیر ارشد رسانه جهانی UM Worldwide، شهادت داد که گوگل بر بازار تبلیغاتی که در کنار جستجو قرار می‌گیرند تسلط داشته و قیمت‌ها را در ۱۰ سال گذشته افزایش داده است. جری دیشلر، معاون و مدیر کل تبلیغات گوگل، اذعان کرد که گوگل در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از تبلیغات جستجو کسب کرده است.

انبوه پرس و جوهای جستجوی GOOGLE می تواند یک مزیت هوش مصنوعی باشد
ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت (MSFT.O) شهادت داد که دسترسی به پرسش‌های جستجو – مانند گوگل در مقیاس وسیع – نه تنها به بهبود موتور جستجوی Bing کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به آن کمک کند تا بر هوش مصنوعی تسلط یابد.

او گفت که بهبود هوش مصنوعی به قدرت محاسباتی یا سرورها و داده ها برای آموزش نرم افزار نیاز دارد.

شماره دفاع GOOGLE. 1: ما بزرگ هستیم زیرا خوب هستیم

گوگل استدلال کرده است که دولت اشتباه کرده است که گفته است برای حفظ سهم عظیم خود از بازار قانون را زیر پا گذاشته است و گفت که موتور جستجوی آن به دلیل کیفیت بسیار محبوب است و کاربران ناراضی می توانند به راحتی جابجا شوند.

ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل (AAPL.O) جستجوی گوگل را تحسین کرد و در زیر سوال اذعان کرد که سازنده گوشی های هوشمند با مایکروسافت و DuckDuckGo که از جستجوهای Bing استفاده می کنند، جلساتی داشته است، اما آنها را ناکافی می داند.

شماره دفاع GOOGLE. 2: پیش فرض ها چندان مفید نیستند

در حالی که گوگل سالانه میلیاردها دلار به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در دستگاه‌های اپل و اندروید پرداخت می‌کند، وکلای آن استدلال کرده‌اند که پیش‌فرض بودن در واقع به این معنا نیست که کاربران در صورت نارضایتی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

جان اشمیت‌لین، وکیل اصلی گوگل، گفت موفقیت مایکروسافت در تبدیل شدن به پیش‌فرض در برخی از تلفن‌های Verizon در سال ۲۰۰۸ و دستگاه‌های BlackBerry (BB.TO) و Nokia (NOKIA.HE) در سال ۲۰۱۱، با دور زدن کاربران از Bing و انجام بیشتر جستجوهای خود به پایان رسید. در گوگل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح