کد خبر : 208881
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 16:13

مشخصات کامل Infinix Zero Flip فاش شد که یک صفحه نمایش بزرگ را نشان می دهد

مشخصات کامل Infinix Zero Flip فاش شد که یک صفحه نمایش بزرگ را نشان می دهد

  اینفینیکس در حال کار بر روی اولین گوشی هوشمند تاشو خود، Zero Flip است که قبلاً توسط FCC با پشتیبانی از شارژ سیمی ۷۰ واتی در ماه ژوئن تأیید شده بود. اکنون مشخصات کامل آن به لطف یک پست فیس بوک توسط یک خرده فروش ویتنامی فاش شده است، که همچنین سه تصویر تبلیغاتی

Infinix Zero Flip full specs leak revealing a big cover screen

 

اینفینیکس در حال کار بر روی اولین گوشی هوشمند تاشو خود، Zero Flip است که قبلاً توسط FCC با پشتیبانی از شارژ سیمی ۷۰ واتی در ماه ژوئن تأیید شده بود.

اکنون مشخصات کامل آن به لطف یک پست فیس بوک توسط یک خرده فروش ویتنامی فاش شده است، که همچنین سه تصویر تبلیغاتی را که در زیر می بینید به اشتراک گذاشته است.

مشخصات کامل Infinix Zero Flip فاش شد که یک صفحه نمایش بزرگ را نشان می دهد
Infinix Zero Flip با صفحه نمایش تاشو ۶.۷ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، صفحه نمایش پوششی ۳.۶۴ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و گوریلا گلس در بالا (که در نسخه دقیق نیست)، صفحه اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. دوربین با یک دوربین ۱۰.۸ مگاپیکسلی دیگر و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی جفت شده است.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح