کد خبر : 208859
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:45

تخفیف‌های جمعه سیاه Google شامل تخفیف‌هایی روی Pixel 8 Series، Pixel Fold و موارد دیگر می‌شود

تخفیف‌های جمعه سیاه Google شامل تخفیف‌هایی روی Pixel 8 Series، Pixel Fold و موارد دیگر می‌شود

به گزارش خواندن نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ گوگل در حال آماده شدن برای معاملات جمعه سیاه خود در ایالات متحده است و تخفیف های سودآوری را برای مجموعه گسترده محصولات خود به ارمغان می آورد. جمعه سیاه در ۲۴ نوامبر امسال برگزار می شود و فصل خرید تعطیلات در ایالات متحده آغاز می

Google’s Black Friday Deals Include Discounts on Pixel 8 Series, Pixel Fold and More

به گزارش خواندن نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ گوگل در حال آماده شدن برای معاملات جمعه سیاه خود در ایالات متحده است و تخفیف های سودآوری را برای مجموعه گسترده محصولات خود به ارمغان می آورد. جمعه سیاه در ۲۴ نوامبر امسال برگزار می شود و فصل خرید تعطیلات در ایالات متحده آغاز می شود. اکثر برندها در این زمان تخفیف های عمیقی را روی محصولات خود ارائه می دهند و گوگل قبلاً معاملات جمعه سیاه خود را در فروشگاه خود اعلام کرده است، با یک تایمر که برای زمانی که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند، شمارش معکوس می کند. به گفته این شرکت، معاملات در فروشگاه گوگل در تاریخ ۱۶ نوامبر فعال خواهند شد. این غول جستجو تخفیف های قابل توجهی را بر روی جدیدترین سری Pixel 8 خود، Pixel Tablet، و اولین گوشی هوشمند تاشو خود، Pixel Fold ارائه می دهد.

Pixel Fold که در اوایل سال جاری در ماه مه عرضه شد، ۴۰۰ دلار تخفیف برای فروش به قیمت ۱۳۹۹ دلار دریافت می‌کند که کمتر از قیمت خرده‌فروشی ۱۷۹۹ دلاری آن در جریان فروش جمعه سیاه است. Pixel Fold از تراشه Tensor G2 گوگل پشتیبانی می‌کند و دارای صفحه نمایش بیرونی OLED 5.8 اینچی فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰×۲۰۹۲ پیکسل) است که با صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی (۱۸۴۰ x 2208 پیکسل) جفت می‌شود.

سری Pixel 8 که اخیراً راه اندازی شده است نیز در جمعه سیاه تخفیف دارد. پیکسل ۸ پایه ۶۹۹ دلاری با کاهش قیمت ۱۵۰ دلاری روبرو می شود و در فروشگاه گوگل به قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می رسد. در همین حال، پیکسل ۸ پرو با ۲۰۰ دلار تخفیف به قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می رسد. Pixel 7a قدیمی‌تر که در ماه می عرضه شد، تخفیفی نیز دریافت می‌کند و در جمعه سیاه به قیمت ۳۷۴ دلار به فروش می‌رسد.

علاوه بر گوشی‌های گوگل، تبلت پیکسل ۱۰۰ دلار نیز با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. تبلت پیکسل که اوایل امسال در رویداد Google I/O عرضه شد، دارای صفحه نمایش ۱۰.۹۵ اینچی WQXGA (2560 x 1600 پیکسل) است.

گوگل همچنین به عنوان بخشی از معاملات جمعه سیاه خود، پوشیدنی ها و دستگاه های صوتی خود را با قیمت های پایین می فروشد. Pixel Watch و Pixel Buds Pro هر دو کاهش قیمت ۸۰ دلاری دارند و به ترتیب ۱۹۹.۹۹ دلار و ۱۱۹.۹۹ دلار به فروش می رسند. سری Pixel Buds A که معمولاً با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رسد، از ۱۶ نوامبر با قیمت ۵۹ دلار در فروشگاه گوگل قابل خریداری است.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند و پوشیدنی‌های آن، مجموعه‌ای از دستگاه‌های دیگر Google مانند Chromecast با Google TV، Nest Hub و Nest Wi-Fi Pro، در میان سایرین، به عنوان بخشی از معاملات جمعه سیاه این شرکت در فروشگاه خود، با قیمت‌های کاهش‌یافته به فروش خواهند رسید. . این پیشنهادها در تاریخ ۱۶ نوامبر فعال می شوند و کاربران در ایالات متحده می توانند برای به روز رسانی ایمیل ثبت نام کنند و در خرید بعدی خود ۱۰ دلار تخفیف اضافی دریافت کنند. شایان ذکر است که این معاملات فقط در فروشگاه Google برای مشتریان در ایالات متحده موجود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح